#9/100 – inte som jag planerat..

Idag har varit en intensiv dag!

Jagat deadlines hela morgonen, tog mig ut via en massa omvägar (hittade inte fram med Eniro) till lanseringen av Telge Hovsjö forskningsrapport om miljonprogrammen (läs min artikel om det på http://www.socialinnovation.se).

Mycket intressant case! Mer om det sen..

På väg hem åkte jag åter igen fel flera ggr (vad är det med Södertälje?), sen ville jag tvätta bilen – ett äventyr som tog 1 1/2 timme! Lång historia som inkluderar att tvätten drog igång när jag gått ur bilen för att se vad som var fel med apparaten!!! OKQ8 – inte glada på er idag!

Det kommer en bättre bloggdag imorgon!

Nu – godnatt!

Det här är inlägg 9 av 100 i bloggutmaningen #blogg100, här kan du läsa vilka andra som deltar.

This entry was posted in #Blogg100 and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

