#59/100 – Magine, for those that want more than to imagine!

Om du inte redan upptäckt Magine kan jag bara säga – visa ditt intresse nu via deras hemsida! Jag har varit med tidigt som beta-användare och har delat med mig av min feedback, entusiasm och goda idéer från mitt perspektiv som tittare.

Det handlar helt enkelt om att jag inte har tid att se TV när TV vill visa det jag vill se. Jag vill kunna se vad jag vill, när jag vill – och gärna kunna scrolla förbi reklamen om den inte intresserar mig. Och eftersom jag betalar varje månad för kanalerna, varför skulle jag inte kunna välja exakt när jag vill se “Flasforward”, “CBS 60 minutes”, och “Person of interest”?

Magine ger mig den möjligheten. Se deras video här nedan. Inom kort rullar Magine 1st Edition ut sin tjänst för alla (observera namnet som indikerar en tjänst som ständigt förbättras och utvecklas), antingen till 99:- per månad eller gratis för endast 7 kanaler som ingår i grundutbudet.

Det här är helt klart en tjänst för mig!

Uppdatering: Såg just att Joakim Jardenberg postat ett inlägg om Magine 1st Edition också idag, den måste ni absolut ta del av!

Det här är inlägg 59 av 100 i bloggutmaningen #blogg100, här kan du läsa vilka andra som deltar

This entry was posted in Services and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to #59/100 – Magine, for those that want more than to imagine!

  1. Pingback: Fredagsmys på jobbet trodde jag…. |

Leave a Reply

